Rolą menedżera jest doprowadzenie do sytuacji, w której pracownik wypełniając cele firmy, ma poczucie satysfakcji z realizacji celów indywidualnych. Podczas naszego szkolenia/coachingu dowiecie się Państwo o tym, czego trzeba się nauczyć, aby dobrze motywować siebie i innych.
Odpowiemy m.in. na pytania:
Liderzy firm muszą pogodzić się faktem, że zmiana jest stanem naturalnym, a kierowanie nią odbywa się bez przerwy. Muszą stworzyć organizację składającą się z osób, które potrafią uczyć się i działać szybciej niż konkurencja.
Dlatego też proponujemy Państwu udział w szkoleniach, podczas których dowiecie się m.in.
Od kadry zarządzającej oczekuje się dziś z jednej strony trwałych korzyści dla biznesu w postaci zwiększenia produktywności i wyższej jakości pracy. Z drugiej z kolei, lepszych relacji wewnątrz i na zewnątrz firmy. Wymaga to niezbędnej wiedzy i umiejętności w zakresie wyboru adekwatnego do sytuacji stylu kierowania.
Proponujemy więc Państwu wsparcie w postaci udziału w szkoleniu/coachingu, podczas którego dowiecie się m.in.
Wykonując swoje obowiązki służbowe, dużą część naszego czasu poświęcamy na komunikowanie się z innymi. Skuteczna komunikacja wewnątrz firmy pozwala nam wydajniej pracować. Zwiększa też nasze zaangażowanie. Z tego względu warto zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności w tym zakresie.
Podczas naszego szkolenia/coachingu dowiecie się Państwo m.in.
Często w relacjach zawodowych mamy tendencję do ciągłego usprawiedliwiania się bądź atakowania innych. Nie musimy tego robić. Możemy w takich przypadkach wykorzystać postawę asertywną.
Dzięki udziałowi w przygotowanych przez nas szkoleniach dowiecie się Państwo m.in.
Nie sposób dzisiaj wyobrazić sobie rozmów handlowych bez umiejętnego negocjowania z naszymi partnerami i kontrahentami. Prowadzenie skutecznych negocjacji z klientem wymaga niezbędnego przygotowania.
Podczas naszego szkolenia/coachingu, dowiecie się Państwo m.in.
Istnieje wiele argumentów potwierdzających tezę, że warto zajmować się sprzedażą i warto się jej uczyć. Często również w czasach „walki” o klienta, nie ma innego wyboru. Dlatego proponujemy szkolenie dotyczące jej kluczowego aspektu, a mianowicie umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej.
Dowiecie się Państwo m.in.
Integralną częścią naszego szkolenia/coachingu jest możliwość praktycznego sprawdzenia się przez każdego z uczestników w przeprowadzeniu rozmowy handlowej z klientem, także poprzez wykorzystanie środków audiowizualnych. Oferujemy zarówno możliwość usłyszenia się, jak i zobaczenia w toku realizowanych ćwiczeń praktycznych.
Praca z klientem, to przede wszystkim umiejętność odpowiedniego zaoferowania mu usług lub produktów firmy. W trakcie trwania zaproponowanego przez nas szkolenia/coachingu, oferujemy praktyczne symulacje prezentacji oferty z wykorzystaniem środków audiowizualnych.
Podczas naszych zajęć, dowiecie się Państwo, m.in.
Następstwem przeżywanych przez nas silnych emocji jest nierzadko tzw. „utrata kontroli nad sobą”. Dotyka to zarówno nas jako pracowników, jak i naszych klientów. O tym, czym są tak naprawdę przeżywane przez nas emocje i jaki mają wpływ na nasze kontakty z klientem, będziemy mówić w toku przygotowanych dla Państwa zajęć.
Podczas naszego szkolenia/coachingu odpowiemy m.in. na pytania:
Właściwa komunikacja jest fundamentem funkcjonowania każdej firmy. Wiedza na temat sposobów komunikowania się pomaga w nawiązywaniu i utrzymywaniu właściwych relacji z klientami. Dlatego też chcemy doskonalić Państwa kompetencje w tym zakresie.
Podczas naszego szkolenia/coachingu odpowiemy m.in. na pytania:
Klienci reagują na uprzejmość i kulturę osobistą pracownika, z którym się kontaktują. Wiedza dotycząca zasad etykiety i odpowiednich technik autoprezentacji pozwoli skutecznie unikać nam zachowań, które mogą wpływać na utratę klientów przez naszą firmę.
Dlatego też przygotowaliśmy dla Państwa szkolenie/coaching, podczas którego dowiecie się m.in.
Nie musimy być projektantami, czy wynalazcami, aby stawać przed koniecznością wykazania się kreatywnością w pracy. Szef może oczekiwać od nas wymyślenia nowej usługi, a klient wymagać niestandardowego rozwiązania jego problemu. W związku z tym proponujemy wsparcie w rozwijaniu myślenia kreatywnego.
Udział w przygotowanych przez nas szkoleniach, pozwoli Państwu dowiedzieć się m.in.
Wykorzystanie zasad asertywności w kontaktach z klientem, wymaga uporządkowania wiedzy z tego zakresu i nabycia określonych umiejętności. Dlatego też proponujemy Państwu wspólną wymianę doświadczeń.
Podczas szkolenia/coachingu dowiecie się Państwo m.in.
Jeśli nie potrafimy określić swoich mocnych i słabych stron, nie mamy tym samym szansy na eksponowanie posiadanych atutów w procesie obsługi klienta i rozwój osobisty polegający na niwelowaniu naszych deficytów. Dlatego proponujemy pomoc w dokonaniu takiej autodiagnozy.
Dzięki zastosowanym przez nas narzędziom, dowiecie się Państwo m.in.
W kontaktach z klientami wykorzystujemy komunikację ustną lub pisemną. Uświadomienie i nazwanie odmienności między komunikacją ustną i pisemną wzmacnia naszą skuteczność w relacjach z klientami.
Podczas naszych szkoleń dowiecie się Państwo m.in.
Wielu klientów nie jest zadowolonych z telefonicznych kontaktów ze swoimi usługodawcami. W praktyce to niezadowolenie osób dzwoniących do firmy może się przekładać na utratę klientów. Dlatego też proponujemy Państwu wsparcie w doskonaleniu umiejętności wykorzystania telefonu w procesie obsługi klienta.
Dowiecie się m.in.
Wiedza z zakresu specyfiki kontaktów telefonicznych, zostanie dopełniona praktycznymi symulacjami. Wykorzystujemy środki audiowizualne, dając Państwu tym samym możliwość usłyszenia się i skorygowania potencjalnych błędów.
Każdy tekst, który ma trafić do klienta musi być pozbawiony nie tylko błędów merytorycznych, ale również językowych. Dlatego istotnym elementem ostatecznej korekty tekstu jest sprawdzenie jego poprawności. Podczas szkoleń będziecie Państwo mieli okazję sprawdzić swoje kompetencje dotyczące znajomości zasad pisowni.
Uzyskacie także odpowiedź między innymi na następujące pytania:
Na umiejętność redagowania tekstu, należy spojrzeć zawsze z perspektywy oczekiwań klienta firmy i w takim kontekście należy tę umiejętność doskonalić.
W toku naszych szkoleń dowiecie się Państwo m.in.
Podstawą do napisania właściwej odpowiedzi na pismo klienta jest jego odpowiednia analiza. Rozwijanie tej umiejętności podnosi nasze kompetencje w zakresie tworzenia skutecznego przekazu dla klienta.
Podczas szkoleń pokażemy Państwu na praktycznych przykładach m.in.
W piśmie do klienta można przedstawić taką samą treść w różny sposób. Jednak ważnym aspektem budowania relacji z klientem jest redagowanie korespondencji pisemnej w odpowiednim tonie, z poszanowaniem klienta.
Stosując podczas szkoleń przygotowane przez nas ćwiczenia praktyczne pokażemy Państwu m.in.
Copyright © 2003 - 2024 ENVIRO. Wszeklie prawa zastrzeżone.